czwartek, 8 grudnia 2016

BOOK TOUR: "Co mnie zmieniło na zawsze" Amber Smith (zapisy)

Ostatnio trafiłam na książkę (dostałam ją w ramach współpracy z księgarnią Pan Tomasz), o której powinno usłyszeć więcej osób. Nie chciałabym, żeby leżała bezczynnie na mojej półce, a wiem, że nikt z mojej rodziny jej nie przeczyta. Ani mama, ani babcia nie znajdują się w gronie odbiorców, a koleżankom nie wciskam lektur na siłę :D

Eden jest po uszy zakochana w starszym przyjacielu swojego brata. Kevin jest jak członek ich rodziny. Pewnej nocy odwiedza nastolatkę w jej pokoju, kiedy wszyscy już śpią. Gwałt zmienia wszystko. Pięć minut odwraca jej życie do góry nogami. Eden jest narratorem, a jej historia jest bardzo emocjonująca. Porusza trudny temat, w niektórych kręgach wciąż uznawany za tabu, ale trzeba o nim mówić głośno. Powieść jest spójnym portretem psychologicznym skrzywdzonej dziewczyny, zawiera w sobie ważna lekcję życia. Więcej o książce pisałam w recenzji.

Co zrobić, żeby gościć Co mnie zmieniło na zawsze w swoim domu przez dwa tygodnie?
  • Zgłoś się w komentarzu pod tym postem (zgłoszenia przyjmuję przez cały czas trwania book tour, czyli dopóki w tytule nie widnieje ZAKOŃCZONE), dodaj baner na swojego bloga lub udostępnij stronę akcji.
  • Wyślij do mnie maila (na adres: satellite85166@gmail.com) ze swoim adresem korespondencyjnym oraz linkiem do Twojego bloga. Kiedy nadejdzie Twoja kolej, otrzymasz informację o wysłaniu książki wraz z adresem kolejnej osoby.
  • Wpisz się na pierwszą stronę książki, możesz również zaznaczać w niej cytaty, ulubione fragmenty.
  • Przeczytaj i zrecenzuj książkę (3 tygodnie na publikację).
  • Oceń książkę w skali 1-6, żebym mogła w podsumowaniu wyliczyć średnią ocenę książki (jeśli oceniasz inaczej na blogu, prześlij mi ocenę w mailu).
  • Idź do sklepu i za maksymalnie 3 zł kup coś słodkiego, co umili lekturę kolejnej osobie.
  • Wyślij mi informację o wysłaniu książki dalej.
Żeby paczka jeszcze bardziej cieszyła, wpadłam na pomysł, żeby każdy dołączył do książki coś słodkiego, saszetkę herbaty czy kawy, o maksymalnej wartości 3 zł. Proszę tylko, żeby były to takie słodycze, które są dobrze zapakowane - w razie roztopienia nie pobrudzą książki. Żadnych śledzi :D

Regulamin:
1. Organizatorem akcji jest Onlypretender, autorka bloga www.wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com.
2.  Książka jest moją własnością, ale możecie po niej pisać, malować, zaznaczać ciekawe fragmenty.
3. Wszelkie dane są mi potrzebne jedynie w celu wysłania książki, nie udostępnię ich nikomu poza kolejnym uczestnikiem akcji.
4. Od odebrania przesyłki do wysłania jej dalej mogą upłynąć maksymalnie 14 dni, na opublikowanie recenzji książki razem z banerem i zdjęciem pierwszej strony oraz odnośnikiem do wydarzenia masz kolejne 7 dni. W razie niedotrzymania terminu, napisz do mnie. Nie ma problemu, jeśli wystąpi jakaś sytuacja losowa.
5. W Booktour mogą wziąć udział wszystkie osoby, które prowadzą bloga oraz mają adres korespondencyjny na terenie Polski.
6. Na koniec akcji podsumuję ją wpisem na blogu razem ze zdjęciem pierwszej strony, odnośnikami do Waszych recenzji, Waszymi ocenami i naszą wspólną średnią.
7. Maksymalna wartość słodkiego dodatku to 3 zł.
8. Książka powinna być wysłana listem poleconym.
9. Booktour odbędzie się jeśli zgłoszą się co najmniej 3 osoby, po 3 zgłoszeniu organizator ma 2 dni robocze (poczta musi być otwarta) na wysłanie książki.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. Na stronie wydarzenia, czyli w tym poście, będzie aktualizowana lista uczestników oraz informacja o tym, u kogo znajduje się książka.
12. Zgłoszenie się oznacza zgodę na publikację zdjęć z ewentualnymi wpisami do książki.

To jak, przygarniesz książkę na dwa tygodnie?

Biorą udział:
1. Marta W. (książka w drodze)
2. Justowa
3. Ola Iadala
4. Ewelina W.
5. Czytelnia Patrycji
6. Yakie Fayne
7. Ola K.
8. Marta Daft
9. Pięknem Oczarowana
10. misBOOKs
11. Dominika Starzyk

38 komentarzy:

  1. Książka jest świetna, więc polecam wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze się wstrzymam. Nie wiem, ile będę mogła wybrać sobie książek na prezent od chłopaka i zastanawiam się, czy jeżeli będę mogła o jedną więcej to czy nie wezmę jej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zgłosić się przez cały czas trwania akcji :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział, ale byłabym wdzięczna, gdybym książkę otrzymała w połowie stycznia, gdyż teraz jestem poza zasięgiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przeczytała, ale nie chcę się wplątywać w zobowiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnych śledzi - umarłam xDDD
    "Kupcie coś słodkiego" - no nie wiem czy ktoś uznałby śledzie za coś słodkiego xD
    Ja podziękuję, nie biorę udziału w booktourach, aczkolwiek ksiażka zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, zbliżają się święta, osobiście nie mogę się doczekać śledzi więc... tak wyszło :D

      Usuń
  7. Myślę, że tym razem podziękuję.. stresują mnie zobowiązania i bałabym się, ze nie wywiążę się z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zmienisz zdanie, wciąż możesz się zgłosić :)

      Usuń
  8. Jeszcze się zastanowię. Po twojej recenzji chciałabym przeczytać tę książkę, ale boję się, że nie wywiążę się z zobowiązania ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę na pewno przeczytam, ale jednak do BT zgłosić się nie mogę - przez okres studiów nie jestem tak często w domu, więc mogłabym się nie wyrobić z odebraniem książki z domu, przeczytaniem i odesłaniem do następnej osoby. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie skuszę, raczej cię to nie zdziwi, ale wrzuciłam na Mini Maratony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się 😃 martawsrodksiazekblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. można się jeszcze zgłaszać? : )
    jeżeli tak to jestem chętna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, można się zgłaszać przez cały czas trwania akcji :D czekam na maila :)

      Usuń

Cześć! Cieszę się, że wyrażasz opinię na temat mojego tekstu! Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, zajrzę do Ciebie w wolnej chwili :)