wtorek, 1 sierpnia 2017

Konkurs: Kupujesz książki przez internet? Zgarnij dodatkową!

Cześć! Pewnie zauważyliście ostanio zmiany na moim blogu. Jedną z nich jest pojawienie się widgetu BUY.BOX. Mam nadzieję, że informacja o cenach konkretnych książek Wam się podoba.

Ostatnio mam również problem, bo na moim regale przestają się mieścić książki. Wystawianie każdej z nich jest bardzo pracochłonne, więc kilka z nich chętnie rozdam Wam :D Ale to nie będzie tradycyjna rozdawajka. Tym razem czas na konkurs skierowany do kupujących książki (papierowe, ebooki)  przez internet, korzystających z mojego BUY.BOX.



Co zrobić, żeby wziąć udział?

  • kliknąć na nazwę wybranej księgarni w moim Buy.box (na dole)
  • wybrać książki, kupić je i czekać na listonosza
  • na: satellite85166@gmail.com wysłać wypełniony formularz zgłoszeniowy, wpisując w temacie "zgłoszenie BB"

Formularz zgłoszeniowy:

Nick (do podania w wynikach konkursu):
Księgarnia:
Data i godzina zakupu:
Odpowiedź na pytanie nr. ...:

Pytania (max. 6 zdań):
1. Za co lubisz lato?
2. Jaka książka i dlaczego ostatnio Cię zachwyciła?
3. Twój ulubiony zwierzak to...?

Nagrody:

Nie będę wskazywać jednej konkretnej książki, którą możesz wygrać. Masz do dyspozycji około 20 książek z mojej biblioteczki w różnych gatunkach, z których możesz wybierać. Np. Zimowy monarcha Bernarda Cornwella, Nigdziebądź Neila Gaimana, Margo Tarryn Fisher, Projektantka Rosalie Ham, Lato Eden Liz Flanagan, Master Olgierd Świerzewski, Harry Potter i Przeklęte Dziecko J. K. Rowling i inni, Dziewczyna, którą nigdy nie byłam Caitlin Moran, To, co nas dzieli Anna McPartlin i inne. Listy nie zamykam, bo pewnie w sierpniu pojawi się jeszcze coś ciekawego :) Zwycięzcy wybierają książki zgodnie z uzyskanymi miejscami. Otrzymają również moją zakładkę :)
Na każą rozpoczętą 25 zgłoszeń wygrywa jedna osoba. Konkurs trwa przez cały sierpień, każdy może się zgłosić dowolną ilość razy (zwycięzcy wybierają książki zgodnie z uzyskanymi miejscami).

Chwila chwila, ale co ja z tego mam?

Dostaję kilka procent prowizji, która w żaden sposób nie powiększa ceny książek, które kupujecie. Dodatkowo muszę od niej zapłacić podatek i inne składki. Ale na nową książkę wystarczy :)


Regulamin konkursu:

1. W konkursie może wziąć udział każda osoba posiadająca adres korespondencyjny na terenie Polski, która dokona zakupu w księgarni internetowej na dowolną kwotę przy użyciu mojego BUY.BOX we wszystkich podanych niżej księgarniach.
2. Organizatorem oraz sponsorem konkursu jest Onlypretender. Organizator ponosi koszty wysyłki.
3. Konkurs trwa od 1 sierpnia 2017 do 31 sierpnia 2017 do godziny 23:59. Późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu w formie oddzielnego wpisu do 4 września 2017. Informację o wygranej prześlę również na maila, w przypadku nie otrzymania odpowiedzi wyłonię kolejnego zwycięzcę 10 września 2017 .
5. Zgłoszenie się do konkursu jest możliwe po przesłaniu emaila z tytułem "zgłoszenie BB" z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym. Każda osoba może się zgłosić dowolną ilość razy. Na każdą rozpoczętą 25 zgłoszeń przypada jedna nagroda.
6. Zwycięzców wyłoni komisja w której skład wejdzie Onlypretender (ja), mój chłopak i brat.
7. Nagrodami są wybrane z listy podanej przez organizatora książki z mojej biblioteczki w bardzo dobrym stanie, raz czytane.

8. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie w celu poinformowania zwycięzców, a godzina i miejsce zakupu potrzebne są do weryfikacji prawdziwości zgłoszeń.
9. Zastrzegam prawo do zmiany regulaminu w czasie trwania konkursu.
10. Organizowany przeze mnie konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
11. Konkurs zostanie zawieszony jeśli zgłoszeń będzie mniej niż 7.

12. Zwycięzcy wybierają nagrody zgodnie z zajętymi miejscami, z listy, którą podam w emailu.
13. Kwestie nieuregulowane w regulaminie rozstrzyga organizator.
14. Platforma BUY.BOX nie jest związana z konkursem.

Tutaj znajdź swoją ulubioną księgarnię (ceny wygenerowane dla Światła, które utraciliśmy Jill Santopolo):


Jeśli nie widzisz tu księgarni, w której chcesz kupić książki napisz na satellite85166@gmail.com :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs, ale w sierpniu miałam sobie zrobić odwyk :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest jakiś powód, żeby jednak ten odwyk przełożyć na wrzesień, prawda? :D

      Usuń
  3. o ja będę na nieprzeczytane kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ale aktualnie jestem an odwyku :D

    OdpowiedzUsuń