środa, 14 czerwca 2017

Dziś sobie nie żałuję, czyli stosik!

Dziś rano napisałam ostatni egzamin, oddałam gotowy licencjat promotorowi i lekkim krokiem wyszłam z uczelni, żeby powitać wakacje (pomijając obronę, ale tym będę się martwić za trzy tygodnie). Pierwsze chwile wolności przeznaczyłam na rowerowy objazd 3 filii bibliotek i zrobienie zapasów na najbliższy miesiąc, który spędzę w domu. W ciągu ostatnich tygodni czytałam bardzo mało, więc moje plany na najbliższy czas sprowadzają się do... czytania <3



Oto, co udało mi się upolować:

  • Belgravia, Julian Fellowes - miałam go już raz, niestety nie udało mi się przeczytać. Teraz jestem zdeterminowana!
  • Życie pasterza, James Rebanks - ta książka czekała w bibliotece właśnie na mnie, chociaż idąc tam jeszcze tego nie wiedziałam :D 
  • Polska odwraca oczy, Justyna Kopińska - słyszałam, że wstrząsa. Jestem jej bardzo ciekawa.
  • Prowadź swój pług przez kości umarłych, Olga Tokarczuk - jakiś czas temu przeczytałam recenzję, która mnie do niej przekonała. 
  • Sztylet rodowy, Aleksandra Ruda - podobno jest śmiesznie. Mam nadzieję, że będę zrywać boki :D Już uwielbiam grafiki w rogach stron!
  • Do trzech razy śmierć, Alek Rogoziński - inni się nim tak zachwycają, że zdecydowałam się dać szansę jego poczuciu humoru.
Bilans: 20 kilometrów, 6 książek. 
Teraz tylko pojawił się odwieczny dylemat: od której zacząć? Jeśli czytaliście którąś z tych pozycji, dajcie znać :D

26 komentarzy:

  1. "Sztylet rodowy" bardzo mi się podobał- wyczekuję drugiego tomu! Co sądzę o "Polska odwraca oczy" to wiesz. :D D-O-S-K-O-N-A-Ł-A ♥
    Pana Rogozińskiego też bym coś przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zaczęłam czytać "Sztylet rodowy" i jest ciekawie :D oj wiem, dlatego jestem jej bardzo ciekawa :D

      Usuń
  2. Niczego nie znam. To jest straszne :o
    Ale też odwiedziłam bibliotekę. Jedną. Wróciłam z 7 książkami. Mimo że 5 ciągle czeka. Chyba nałóg..
    Powodzenia w czytaniu ^^
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tutaj można wypożyczyć max 3 z jednej filii :(

      Usuń
  3. Słyszałam mnóstwo dobrych słów o "Belgravii" i reportażach Kopińskiej, a udało mi się przeczytać Tokarczuk. Bardzo dobra książka i polecam:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej interesuje mnie "Polska odwraca oczy", chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłabym od Rogozińskiego - ja nie znam jego twórczości, ale wszyscy chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogoziński już u babci, miłośniczki kryminałów :D

      Usuń
  6. Czytałam jedną książkę Alka Rogozińskiego i niestety nie bardzo mi się podobała. Humor, który tak wszyscy zachwalają, w ogóle do mnie nie trafił i wydawał mi się trochę naciągany. Znacznie bardziej lubię tradycyjne kryminały: mrożące krew w żyłach i przerażające. ,,Polska odwraca oczy" jest na mojej liście Must Read na przyszłość, bo ostatnio wszyscy zachwalają tę książkę, a mnie wydaje się ona bardzo... prawdziwa. Na pewno można dowiedzieć się z niej dużo na temat otaczającego nas świata. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, w takim razie ciekawe, czy mi się spodoba jego poczucie humoru :D mam nadzieję dowiedzieć się wiele na temat tego świata właśnie czytając tę książkę :D

      Usuń
  7. "Belgravia" mi się podobała, w stylu Downton Abbey ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten serial, więc tym bardziej się cieszę <3

      Usuń
  8. Niestety żadnej nie znam, ale życzę Ci przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tokarczuk wymiata, a sama z tej listy najchętniej bym się zabrała za "Polska odwraca oczy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie spotkałam się z twórczością Tokarczuk, więc jestem jej bardzo ciekawa :D

      Usuń
  10. nie miałam jeszcze okazji poznać tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy polecają "Polska odwraca oczy", więc chyba też w bibliotece będę próbowała ją dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka różnorodność! Podziwiam.
    Sztyletu rodowego nie czytałam i nie jestem przekonana, czy humor by mi odpowiadał, ale jeśli kiedyś wpadnie mi w ręce, to czemu nie ;-)

    Kopińska też mnie kusi, z tego samego powodu co Ciebie.

    I życzę powodzenia na obronie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie ograniczam się do jednego gatunku, lubię też próbować nowości :D

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze widzę wszystkie te tytuły, ale ostatni mnie zainteresował - czekam na recenzję! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Cieszę się, że wyrażasz opinię na temat mojego tekstu! Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, zajrzę do Ciebie w wolnej chwili :)